К основному контенту

ХеллоВін та хеллоВона.) Дзінь-дзілінь*

Та-да-да-да) якщо ви перечитаєте мій блог багато разів, то буде 3 000 переглядів) а зараз їх 2 966.
тому прошу зробити мені хелловінський подарунок і поклацати на цьому оптимістичному записі)
***
А почався мій день всіх святих ( фісташок) з того, що я , як і завжди, запізнювалась на пари... і , незнаю, чи то мій фейс був занадто злісний і випромінював гнів, чи то я така вся красива, але якийсь невідомий і незнайомий мені дядько підійшов, (мусіла вийняти навушники на ТАКІЙ кльовій пісні) і сказав:
-Дівчино, якщо ви посміхнетесь, це буде значно кращий день.
Від неочікуваності я , звичайно, залибилась на всі 16 зубів \панда\
Але на цьому пригоди мого запізнювання на англійську не зупинились,
в маршрутці я нарешті, НАРЕШТІ!, нарешті зустріла Павлуся Зіня і засяяло сонечко, і заспівали пташки, бо я його не бачила ще з випускного...ех, чудова він людина,той Дзінь-дзілінь...
Прийшла я, КАРОЧЄ, на англійську - а викдачки нема! Слава Хелловіну!
А коли вона прийшла, то я ще й халявну п*ятірку вхопила...)_
Та-да)

Далі на ОНД між тим як Юра розказував про клонування і тим як ми харили один одного, я спала в думках.). Ну бо тільки на історії можна спати реально, а на ОНД хіба шо в думках).
Після історії зарубіжної музики, де мене вразила очередная халявна п*ятірка, ми з Юрою покинули це устрашающеє заведєние (універ, себто) і в центрі я купила довгоочікуваний пуховик моєї мрії).
І з тим пуховиком почалапала на вокал.
По дорозі зустріла викладачку гуртка журналістики, на заняттях якого я була аж три (!) рази. Приємна така))і куртка в неї класна))малинооова)

Після вокалу я хотіла померти і навіть ладна була стояти всю дорогу в маршрутці , лише б ніхто мене не відволікав і не переривав музику в навушниках.

Зараз я з чистою совістю відчалюю з дому і з*явлюсь тут аж завтра після обіду. бо Хелловін буває раз в рік. І хоч церква його забороняє, і то тіпа не наше свято, його весело святкувати)
Тому, цукерки або життя, прості смертні_!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

To Kill a Mockingbird \ Вбити пересмішника (рецензія)

— Я б хотів, щоб ти стріляв у бляшанки десь на задвірку, проте знаю, що битимеш пташок. Можеш бити сойок — скільки завгодно, якщо зумієш поцілити, але запам'ятай: убити пересмішника — великий гріх. Я вперше почула, щоб Аттікус сказав:  це робити — гріх, і спитала міс Моді, чому гріх. — Твій батько має слушність, — відповіла вона. — Пересмішники не роблять ніякої шкоди, а своїм співом дають нам велику радість. Вони не завдають шкоди нашим садам, не в'ють гнізд в амбарах, вони тільки співають, виливаючи нам свою душу. Ось чому гріх убивати пересмішника. Так само гріх не прочитати цей роман Харпер Лі 1960-го року. Сюжет виникає навколо 10-річної дівчинки Джин-Луїзи Фінч, яка живе з татом, служанкою і братом в містечку Мейкомб штат Алабама. Саме від її імені розпочинається розповідь про побут американців в часи «Великої депресії».  Цей роман тричі потрапляв в топ по версії журналу Publishers Weekly - в 1960, 2015 і 2016 роках. 80% американських шкіл проходять його в про

Рецензія на "Мовчання ягнят"

"То як тобі твій синьоокий хлопчик, пані Смерть?" Про таких як вона кажуть "сіре мишеня", про таких як він - "захоплюючий погляд". Водночас вона чує на свій адрес "красуня", а він - " у Вас дивовижний інтелект". Це важко назвати історією кохання, це зовсім не про дружбу чи підтримку. Але це точно про людську природу. Про вишуканий розум і бажання пізнати недосяжне, про гордість і рішучість, про страх, пристрасть і смак.  "Мовчання ягнят" - роман, в якому я не сумнівалась ні хвилини, відколи побачила його на полицях книгарні. Єдине, чого я боялась - зміни. Всі знають, що фільми і книги, за сюжетом яких вони зняті часто полярно відрізняються і це неабияк травмує читача. Тут ситуація була діаметрально протилежною. Справа в тому, що фільм "Мовчання ягнят" - це мій улюблений фільм всіх часів, саме з нього почалась моя безмежна любов до психологічних трилерів на тему божевільних персонажів і т.д. Це єдиний фі

1000 і 1 тупий подарунок або як позбутись всіх янголів в серванті

Настя: Я колись подарила пацику на Валентина підвіску, яка розламалась прям в момент вручення. До того всього це був Скорпіон, хоча він за знаком гороскопу Телець. В мене все. 💃 Поки всі перейдуть на wish-списки і перестануть складати статуетки ангеликів на поличці в креденсі в селі, пройде ще не одне століття. Тому сьогодні говоримо про провальні подарунки.  Мої провальні подарунки. Парадоксально, проте за всі роки мене найбільше трафляли мої ж ідеї. Це, скоріш за все, одна з причин, чому в мене не було романтичних стосунків з представниками протилежної статі.  Двічі я потрапляла на ту ж саму фігню: «ми ж друзі, давай не будемо дарувати один одному подарунки на день св. Валентина.» і тепер чому я ненавиджу цей день? та тому, що все ж мене щоразу вітали і дарували квіти і милості, а я була як лох.  ТОП-3 тупих подарунків від мене, які були адресовані мужчинам, від яких я сходила з розуму: 1. пачка цигарок  (не судіть мене, то було майже 10 років тому) 2. футболка, на якій на