К основному контенту

1000 і 1 тупий подарунок або як позбутись всіх янголів в серванті

Настя: Я колись подарила пацику на Валентина підвіску, яка розламалась прям в момент вручення. До того всього це був Скорпіон, хоча він за знаком гороскопу Телець. В мене все.
💃
Поки всі перейдуть на wish-списки і перестануть складати статуетки ангеликів на поличці в креденсі в селі, пройде ще не одне століття. Тому сьогодні говоримо про провальні подарунки. 
Мої провальні подарунки. Парадоксально, проте за всі роки мене найбільше трафляли мої ж ідеї. Це, скоріш за все, одна з причин, чому в мене не було романтичних стосунків з представниками протилежної статі.  Двічі я потрапляла на ту ж саму фігню: «ми ж друзі, давай не будемо дарувати один одному подарунки на день св. Валентина.» і тепер чому я ненавиджу цей день? та тому, що все ж мене щоразу вітали і дарували квіти і милості, а я була як лох.  ТОП-3 тупих подарунків від мене, які були адресовані мужчинам, від яких я сходила з розуму:
1. пачка цигарок 
(не судіть мене, то було майже 10 років тому)
2. футболка, на якій намальований Тернопіль 
3. сорочка, яка на 2 розміри більша 
По моїх подарунках можна було стовідсодково оприділити наскільки мені подобався хлопчик: чим тупіший подарунок - тим більшим було моє захоплення.
Саме тому я навчилась просто запитувати «що тобі подарувати»
а, і ще одного разу я подарувала на день народження коньяк, тому що настільки схарилась вибирати подарунок і боялась, що там буде якийсь підтекст. а от в коньяка один підтекст 🙂 

Подарунки для мене
Постійні читачі пам‘ятають сумну іграшкову руду білку, яка очолює мій ТОП.
Чомусь мені згадалось ще як тільки ми почали зустрічатись з Миколою він вирішив подарувати мені вінтажну брошечку. От здавалось би - романтичний подарунок, чи не так? Але зважаючи, що в той час я ходила виключно в пальоному спортивному костюмі Адідас і в Найках ейр-макс (надіюсь, не пальоних) то брошка це просто найвлучніший подарунок. 
А ще в школі один хлопчик подарував мені свою фотку на пам’ять і колечко з слоником, ще тоді, Оля, тобі натякали сісти на дієту 😂 
Опитування до цієї статті тривало близько тижня і я отримала безліч правдивих історій провальних презентів. З них вибрала "самий сок", деякі з цих історій не раз змусили повиснути мою щелепу і закотити очі за орбіту. 

"Мій колишній хлопець подарував мені сертифікат на шоколадний масаж) бачила б ти його лице , коли я сказала, що лежала гола, в одноразових стрінгах😂не знаю як він собі уявляв масаж не на голе тіло)) він сказав , що то був найневдавліший його подарунок) а мені норм😂" - комент від анонімної учасниці опитування. Пацики, беріть на замітку!)

Даша: На самом деле не могу похвастаться вот прям неудачным подарком, но был один момент, который меня слегка подкосил. Так как я очень внимательная и хорошая подруга (сама себя не похвалишь, никто не похвалит, даа 😅), я очень часто угадываю с подарками лучшим подружкам (потому что я слушаю ушами, а не жопой), и часто тащу им из Польши всякие вкусняшки и красивые штуки. И вот история.
Мне исполняется 18 лет, сами понимаете, день, когда ты уже официально взрослая, да 😄 и вот навстречу идёт мне моя лучшая подружка, которая знает меня с 6 лет, с праздничным пакетом в руках, с широченной улыбкой  и протягивает мне мой подарок, говорит красивые слова, что как нам друг с другом повезло и т.д. Я счастливая в этот день, как никто, благодарю ее, обнимаю, потом открываю пакет и ахреневаю: там лежат две упаковки чая. 😳
(Для справки, я чай не пью всю жизнь, мой напиток - молоко, желательно Селянское). Надо признать, упаковки были красивыми, но зная мои предпочтения со школы, и притащить чай 😳 я не стала обращать внимания, ну думаю, хрен с ним, главное же внимание и наши эмоции, когда мы рядом.  💃🏻
Проходит два года, и я снова приехала из Польши на свой др. Она с утра мне звонит и говорит, что после работы забежит ко мне, чтобы отдать подарок ☺️ супер-подарок для ее лучшей подруги 😄 вечером звонит, просит меня выйти во двор, выхожу 🙈 А на этот раз там ... Коробка печенья! 😅 Короче, теперь жду, когда она подарит мне чайник 😂 Хотя грустненько, что человек, которого ты знаешь пол-жизни, считает тебя своим другом и при этом не знает о тебе ровным счетом ни-че-го 🤦🏼‍♀️

Ще один анонімний комент, який мене дуже здивував:
"Були ми з подружкою в Львові, гуляли, рішили повтикати на всякі сувеніри. Оскільки гроші в неї закінчились, вона попросила мене накинути їй грошей і купити брелок для сестри. Ну я і купила. Купила. Але трохи більше ніж через пів року, мені вона той брелок на днюху."

Маринка: на день народження друзі подарували суп гороховий (брикет) + стік кави 3 в 1 + презерватив + оселедець 😅 на наступний день той оселедець як миленький пішов у шлунок😂

Саша: Мені подарував знайомий на День Народження бутилку водки і сам її випив.

Таня і Настя: 
- Мені тьотя подарувала капронової колготки 100 ден.
- А мені тьотя подарувала ліфчик, то фігня шо його навіть зараз не дуже то є на шо натягувати, а коли було 10 років - Найкращий подарунок на Різдво.

Аліна: - Хресна мама подарувала десь на 8 років книжку «Відверта розмова про «Це»

Vasilisa: Мы с другом любим друг друга потроллить. И даже в подарках на ДР. Сначала я на его др подарила ему коробку со всякими мелкими приколами, в том числе и бутылочку Растишки - типа чтобы умственно, наконец, начал развиваться. Не помогло. Потому что ближе к моему др он начал угрожать мне подарком-местью. Я рассчитывала на ведро воды, на торт в лицо... но нет, действие Растишки оказалось нулевым. Итак, мой др, он стоит под домом, звонит, чтобы я спустилась. Готовясь к ведру воды, я открываю дверь парадной и вижу друга с клеткой в руках... короче, он купил мне хомяка. Живое существо, за которое я, почему-то, должна теперь нести ответственность! Но это не самое странное. Он назвал его именем моего парня, который учится за границей - типа этот хомяк точно всегда будет рядом. В тот момент мне хотелось убить друга, потому что домашнее животное точно не входило в мои планы. Теперь по ночам мне весело, ибо хомяк вечно крутит колесо.
А оце, власне, пост через який я так назвала статтю:
"В мене вдома є склад статуеток ангеликів , які мені колись дарували ПОСТІЙНО ☹.Про шо люди думали , коли їх купляли? Що я фанат ангелів, чи я збираюсь відкрити сувенірний магаз? Хз хз." - а скільки ангеликів у вас вдома?)

Минулого року в період унинія ми навіть домовились з Таньою і Сашою відсвяткувати День Урижних Подарунків. (урига в тернопільському сленгу означає дебіл). Отже, в цей день ми подарували один одному:
🔴 статуетку лося
🔴 сувенірні тапочки з соломи - оберіг
🔴 одеколон Саша 2 шт. вгадайте кому)
🔴 йоршик
🔴 сухі дріжді
🔴 КРОТ для чистки труб
🔴 пластикова маска мавпи
🔴 найдешевша ручка
🔴 наживка для риби
🔴 викрутка
🔴 обруч-корона
Ні-ні, я не жартую, ми справді подарували один одному цей перелік дивовижних подарунків (беріть на замітку). Далі продовжую цей список подарунками, які дарували моїм учасникам і останні дві історії, які просто перевершили всі мої сподівання:
🔴 статуетка з сердечками і голубами
🔴 обручка, яка схожа на шину. Серйозно
🔴 б\у іграшкова зебра 
🔴 копілка у вигляді змії
🔴 рамочки для фото
🔴 банан
🔴 диск з піснями "Ранєток"

І дві останні історії, які мені розказав Саша і це найепічніше, що я дізналась про тупі подарунки за час написання ціжї статті:
"Колись одна дівчина з моєї компанії подарувала іншій на ДН вкрадені з дому ложку та вилку. Вона їх тупо вручила без ніякої коробки або пакета і сказала що "Мама казала що то срібло, тому на тобі этот подарок" і
"одна подружка іншій подарувала на ДН снікерс, шампунь та гель для душу, здається всьо типу норм, але гель і шампунь були наполовину використані 😏"

На цьому все, пишіть в коментах, який подарунок з вищезазначених вас найбільше здивував та ідеї наступних статей. 
З вами була я, людина, яка в 14 вважала, що золоте мальборо - найромантичніший презент.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

To Kill a Mockingbird \ Вбити пересмішника (рецензія)

— Я б хотів, щоб ти стріляв у бляшанки десь на задвірку, проте знаю, що битимеш пташок. Можеш бити сойок — скільки завгодно, якщо зумієш поцілити, але запам'ятай: убити пересмішника — великий гріх. Я вперше почула, щоб Аттікус сказав:  це робити — гріх, і спитала міс Моді, чому гріх. — Твій батько має слушність, — відповіла вона. — Пересмішники не роблять ніякої шкоди, а своїм співом дають нам велику радість. Вони не завдають шкоди нашим садам, не в'ють гнізд в амбарах, вони тільки співають, виливаючи нам свою душу. Ось чому гріх убивати пересмішника. Так само гріх не прочитати цей роман Харпер Лі 1960-го року. Сюжет виникає навколо 10-річної дівчинки Джин-Луїзи Фінч, яка живе з татом, служанкою і братом в містечку Мейкомб штат Алабама. Саме від її імені розпочинається розповідь про побут американців в часи «Великої депресії».  Цей роман тричі потрапляв в топ по версії журналу Publishers Weekly - в 1960, 2015 і 2016 роках. 80% американських шкіл проходять його в про

Рецензія на "Мовчання ягнят"

"То як тобі твій синьоокий хлопчик, пані Смерть?" Про таких як вона кажуть "сіре мишеня", про таких як він - "захоплюючий погляд". Водночас вона чує на свій адрес "красуня", а він - " у Вас дивовижний інтелект". Це важко назвати історією кохання, це зовсім не про дружбу чи підтримку. Але це точно про людську природу. Про вишуканий розум і бажання пізнати недосяжне, про гордість і рішучість, про страх, пристрасть і смак.  "Мовчання ягнят" - роман, в якому я не сумнівалась ні хвилини, відколи побачила його на полицях книгарні. Єдине, чого я боялась - зміни. Всі знають, що фільми і книги, за сюжетом яких вони зняті часто полярно відрізняються і це неабияк травмує читача. Тут ситуація була діаметрально протилежною. Справа в тому, що фільм "Мовчання ягнят" - це мій улюблений фільм всіх часів, саме з нього почалась моя безмежна любов до психологічних трилерів на тему божевільних персонажів і т.д. Це єдиний фі

Екскурс під ЇЇ сукню

Victoria’s Sicret , Calvin Klain, Triumph - навіть така провінційна дич, як я знає що це таке. Цінники на жіночу білизну часто минають межу адекватності і залишається лиш облизуватись, проходячи повз Milavitsa. Бабське існування приречене повсякчас бачити красиві речі і голодувати, щоб купити собі бікіні і запхати в них «горіх» або «персик», або « нічого (як в мене)» (в кого що) між той шмат матерії. Ми з дівчатами вирішили обсудити найбільш поширені міркування (знову ж таки стереотипи) на рахунок ліфонів (не пам‘ятаю де я вперше почула це слово 😂) і оприділитись чи далі ходити без трусів. 😂  Примітка: Оскільки імена учасниць співпадали, то відрізнити їх можна за розміром грудей. 😏 💋💋💋💋💋 1. Білизна - це статус.   Мужики мають машини, годинники, костюми, а ми що? Ми маємо груди. І оскільки перса досі змушують цю планету існувати - доводиться доводити свою блакитну кров і доцільність діадеми в буденному одязі наявністю мереживного бюстгальтера за 1000$. 👧 Таня (1):