К основному контенту

Недільні монологи

Справжня подруга - це твоє альтер-его, в якого в очах твоя самооцінка вище середнього, а ще груди на розмір більші і «да ти кручє всіх його колишніх». Це джерело безкінечних шуток про твої фейли, вінішко в третій ночі і переслідування ворогів в інстаграмі.
Але насправді все значно серйозніше.
Бути подругою відповідально. Бо якщо в світі виникає форс-мажор, апокаліпсис і кінець епохи з маленького «він не подзвонив» часто в цьому фаталіті треба шукати третю зайву, яка так намагалась розправити твої плечі і вселити феміністичні «ох же ж він мудак, та я б на твоєму місці!» або «кидай, він тебе не вартий!», що зруйнувати стосунки виявилось спонтанним рішенням, яке не завжди влучне. 
І я не пишу це, щоб сказати що жіночої дружби не існує і всьо падстава, ні.
У вище зазначеній ситуації не можна звинуватити подругу, бо в 90% вона бажає тобі тільки кращого і хоче щоб ти була щаслива. І її дійсно болить, коли ти страждаєш, і хлопець в її очах справді мудак, бо образив тебе. 
Вона завжди стане на твою сторону, навіть якщо ти не права, бо то закладено в стандартних налаштуваннях. 
Однак це все абстракція, на ділі я досі не знаю що правильно.
З одного боку, я люблю чесність і прямолінійність в людях і тому коли хтось з моїх подруг творить херню - я так і кажу. Я намагаюсь побачити ситуацію з двох сторін і часто встаю на сторону хлопців подруг, бо вважаю що конструктивно оцінити ситуацію і придумати до неї рішення важливіше, ніж говорити те, що хочуть почути. І, здавалося б, в тому є логіка - врівноважувати емоції і говорити відверто. Але ось в чому фішка - я ж то аналізую зі своєї точки зору, виходячи з раніше пережитого досвіду і міркувань, які само собою, суб‘єктивні. 
Як висновок: я різка і жостка, не підтримую чужі косяки, так ще й нав‘язую своє бачення, маскуючи його за «ну давай мислити логічно». 
З іншого боку, кому як не мені важливо розуміти емоційну сторону стосунків. І для чого ж я як подруга потрібна - як не для обіймів і втішання, коли все навколо рушиться і близька людина залишається єдиним безпечним місцем. 
Як часто мені самій не потрібно мудрої поради, а треба лише щоб хтось обійняв і сказав «ти лашара, канєшно, але я тебе люблю всеодно. і взагалі, якщо ти плачеш, то він вже не правий». Подруга це ж та, хто підтримає, навіть якщо весь світ проти. 
Висновок моїх недільних міркувань такий - ти можеш підтримувати її починання в кар‘єрі, любити її рідних як своїх, ділити разом нічні розмови про мистецтво і обговорювати спільних знайомих, але ніколи, НІКОЛИ не втручайся в її стосунки.
Це для кожного тому й називається особистим. 
Не тому що її праблєми - сама хай розхльобує, а тому що як би там не було - це її досвід, хороший чи паскудний.
Проблеми в стосунках треба в них і вирішувати. Навіть якщо ти скажеш подрузі, що твій хлопець мудак, бо проспав ранок вашої річниці і не купив квіти - нічого не зміниться. Краще кинь тапком в нього (пригадуєте відсилку до минулих статей?)) 
І кожного разу, коли починаєш рубрику п‘яних порад і філософії на тему «чому ти краща за нього і наскільки він ідіот» або навпаки «та ви ж ідеальна пара, твій тебе хоча б не б‘є:)» кусай себе за язик і голосно додавай «АЛЕ ЦЕ МОЯ ДУМКА, ТОБІ ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ».

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

To Kill a Mockingbird \ Вбити пересмішника (рецензія)

— Я б хотів, щоб ти стріляв у бляшанки десь на задвірку, проте знаю, що битимеш пташок. Можеш бити сойок — скільки завгодно, якщо зумієш поцілити, але запам'ятай: убити пересмішника — великий гріх. Я вперше почула, щоб Аттікус сказав:  це робити — гріх, і спитала міс Моді, чому гріх. — Твій батько має слушність, — відповіла вона. — Пересмішники не роблять ніякої шкоди, а своїм співом дають нам велику радість. Вони не завдають шкоди нашим садам, не в'ють гнізд в амбарах, вони тільки співають, виливаючи нам свою душу. Ось чому гріх убивати пересмішника. Так само гріх не прочитати цей роман Харпер Лі 1960-го року. Сюжет виникає навколо 10-річної дівчинки Джин-Луїзи Фінч, яка живе з татом, служанкою і братом в містечку Мейкомб штат Алабама. Саме від її імені розпочинається розповідь про побут американців в часи «Великої депресії».  Цей роман тричі потрапляв в топ по версії журналу Publishers Weekly - в 1960, 2015 і 2016 роках. 80% американських шкіл проходять його в про

Рецензія на "Мовчання ягнят"

"То як тобі твій синьоокий хлопчик, пані Смерть?" Про таких як вона кажуть "сіре мишеня", про таких як він - "захоплюючий погляд". Водночас вона чує на свій адрес "красуня", а він - " у Вас дивовижний інтелект". Це важко назвати історією кохання, це зовсім не про дружбу чи підтримку. Але це точно про людську природу. Про вишуканий розум і бажання пізнати недосяжне, про гордість і рішучість, про страх, пристрасть і смак.  "Мовчання ягнят" - роман, в якому я не сумнівалась ні хвилини, відколи побачила його на полицях книгарні. Єдине, чого я боялась - зміни. Всі знають, що фільми і книги, за сюжетом яких вони зняті часто полярно відрізняються і це неабияк травмує читача. Тут ситуація була діаметрально протилежною. Справа в тому, що фільм "Мовчання ягнят" - це мій улюблений фільм всіх часів, саме з нього почалась моя безмежна любов до психологічних трилерів на тему божевільних персонажів і т.д. Це єдиний фі

Екскурс під ЇЇ сукню

Victoria’s Sicret , Calvin Klain, Triumph - навіть така провінційна дич, як я знає що це таке. Цінники на жіночу білизну часто минають межу адекватності і залишається лиш облизуватись, проходячи повз Milavitsa. Бабське існування приречене повсякчас бачити красиві речі і голодувати, щоб купити собі бікіні і запхати в них «горіх» або «персик», або « нічого (як в мене)» (в кого що) між той шмат матерії. Ми з дівчатами вирішили обсудити найбільш поширені міркування (знову ж таки стереотипи) на рахунок ліфонів (не пам‘ятаю де я вперше почула це слово 😂) і оприділитись чи далі ходити без трусів. 😂  Примітка: Оскільки імена учасниць співпадали, то відрізнити їх можна за розміром грудей. 😏 💋💋💋💋💋 1. Білизна - це статус.   Мужики мають машини, годинники, костюми, а ми що? Ми маємо груди. І оскільки перса досі змушують цю планету існувати - доводиться доводити свою блакитну кров і доцільність діадеми в буденному одязі наявністю мереживного бюстгальтера за 1000$. 👧 Таня (1):